mailen / bellen / shoppen

Mystery shopping

Hoe ik kan helpen

Zijn uw klanten tevreden? Worden ze netjes te woord gestaan via de telefoon of mail en zijn uw medewerkers klantgericht? Hoe beveiligingsbewust zijn uw medewerkers? Wat gebeurt er bij een vraag of klacht per e-mail? Mystery shopping geeft u een beeld van hoe het contact verbeterd kan worden tussen het bedrijf en de klant.

Mystery shopping

Mystery shopping vragen:

  • Hoe worden klanten ontvangen?
  • Hoe is de presentatie en uitstraling?
  • Worden klanten vriendelijk geholpen?
  • Wordt de behoefte van klanten achterhaald?
  • Welke service krijgen klanten?

Mystery calling vragen:

  • Hoe is het eerste contact?
  • Welke indruk geeft het bedrijf aan de klant?
  • Volgt de medewerker de procedures?
  • Toont de medewerker interesse?
  • Stelt de medewerker vragen om de klantbehoefte te achterhalen?
  • Krijgt de klant de juiste informatie, aan de hand van zijn interesses?
  • Stuurt de medewerker aan op een order?

Mystery mailing vragen:

  • Worden e-mails binnen de afgesproken tijd beantwoord?
  • Is de mail klantvriendelijk?
  • Worden klachten netjes opgelost?
  • Is de reactie service- en verkoopgericht?
  • Zijn de opbouw, spelling en grammatica goed?

Informatie aanvragen

Onderwerp

Bel

06-25025523

E-mail

info@burometz.nl

Hoe werkt het?

Het begint met een goed (en vrijblijvend) gesprek. Ik moet eerst weten of ik u kan en mag helpen met uw vraag. Daarom heb ik informatie nodig. Wat zijn de mogelijkheden en wat is de haalbaarheid van een onderzoek.

Wanneer ik de opdracht aanneem, volgt een plan van aanpak en een offerte. In het plan van aanpak beschrijf ik welke onderzoeksmethoden en -middelen er binnen de wettelijke kaders kunnen worden ingezet. Daarnaast schets ik de verwachte planning van het onderzoek en laat ik weten met wie en hoe communicatie over het onderzoek plaatsvindt.

Dan start ik het onderzoek, tussendoor hou ik u op de hoogte van de voortgang en de kosten. Als het onderzoek is afgerond ontvangt u een onderzoeksrapport en eventueel een advies. Het eindrapport bespreken we natuurlijk.

Informatie aanvragen

Onderwerp

Bel

06-25025523

E-mail

info@burometz.nl

Ik hou ervan om dingen helder te krijgen

Waarheidsvinding

Iedereen verdient de waarheid. Ik wil helpen helderheid te creëren met behulp van digitale bewijslast zodat er op basis van waarheid de juiste beslissingen / vervolgstappen genomen kunnen worden. Mijn specialisme is onderzoek in open bronnen (OSINT). Hoe kan ik jou helpen?

Werkwijze

Het begint met een goed (en vrijblijvend) gesprek. Ik moet eerst weten of ik je kan en mag helpen met je vraag. Daarom heb ik informatie nodig. Wanneer ik de opdracht aanneem, volgt een plan van aanpak en een offerte. Vervolgens start ik het onderzoek, tussendoor hou ik je op de hoogte van de voortgang. Als het onderzoek is afgerond ontvang je een onderzoeksrapport en eventueel een advies. Heb je nog vragen, dan weet je me te vinden. 

Voor wie?

Ik werk voor een variatie aan opdrachtgevers. Soms particulieren maar ook collega onderzoekers waarvoor ik het OSINT stuk oppak. Verder help ik advocaten, notarissen, overheidsinstanties, bedrijven,woningcorporaties, recherchebureaus, expertisebureaus
deurwaarders, schade onderzoeksbureaus, verzekeringsmaatschappijen, octrooi- en merkbureaus, financiële instellingen en zorginstellingen.

Erkend door: